Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремъци и ролки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремъци и ролки

    Здравейте искам да ви питам дали тия цени са нормални за ремъците и ролките, че нещо множко ми се виждат. Миля 4е става въпрос за оригинални части в сервизана ФИАТ в Бургас, че треа да ги сменям тия работи.

    Анг.ремък - 91,50лв. с ДДС
    Обтегач анг.ремък - 160лв. сДДС
    Обтегач анг.ремък - 77лв. с ДДС

    Ремък генератор - 54лв.с ДДС
    Обтегач ремък генератор - 107лв. с ДДС

    Ремонт общо - 100лв.с ДДС

    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

  • #2
    цената е ОК за фирмения сервиз. аз лично бих ти препоръчал да сменяш ангренаж и ролки само в оторизирани сервизи за да няма инфекции после
    няма вече Алфи, няма вече тръпка...

    Comment


    • #3
      и аз ше ги сменям ремъците, и ми казаха цена около 800 лв без труд за всички ремъци - общо били 5 /+5 ролки/....тука влиза дори ремък за климатика...цените били за оригинални части....и на мен ми се видя скъпо... не знам толкова ли струват или не
      '99 Alfa 145 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Re: Ремъци и ролки

        Първоначално публикувано от kalvach
        Здравейте искам да ви питам дали тия цени са нормални за ремъците и ролките, че нещо множко ми се виждат. Миля 4е става въпрос за оригинални части в сервизана ФИАТ в Бургас, че треа да ги сменям тия работи.

        Анг.ремък - 91,50лв. с ДДС
        Обтегач анг.ремък - 160лв. сДДС
        Обтегач анг.ремък - 77лв. с ДДС

        Ремък генератор - 54лв.с ДДС
        Обтегач ремък генератор - 107лв. с ДДС

        Ремонт общо - 100лв.с ДДС
        хм, те цените, като за официален сервиз са добре, дори труда е подозрително евтин!
        но не видях никъде ремъка на балансиращите валове, неговите ролки, и паразитната ролка на алтернаторния ремък...

        освен това е добре да си смениш и ремонтния комплект на вариатора ...
        той струва 9-10 лв, и би трябвало да влезе в тоя труд
        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

        Comment


        • #5
          Re: Ремъци и ролки

          Първоначално публикувано от valjo
          Първоначално публикувано от kalvach
          Здравейте искам да ви питам дали тия цени са нормални за ремъците и ролките, че нещо множко ми се виждат. Миля 4е става въпрос за оригинални части в сервизана ФИАТ в Бургас, че треа да ги сменям тия работи.

          Анг.ремък - 91,50лв. с ДДС
          Обтегач анг.ремък - 160лв. сДДС
          Обтегач анг.ремък - 77лв. с ДДС

          Ремък генератор - 54лв.с ДДС
          Обтегач ремък генератор - 107лв. с ДДС

          Ремонт общо - 100лв.с ДДС
          хм, те цените, като за официален сервиз са добре, дори труда е подозрително евтин!
          но не видях никъде ремъка на балансиращите валове, неговите ролки, и паразитната ролка на алтернаторния ремък...

          освен това е добре да си смениш и ремонтния комплект на вариатора ...
          той струва 9-10 лв, и би трябвало да влезе в тоя труд
          Аз пък бих казал ако вариатора не тропа хич да не го бара иначе да го сменя с нов А бих наблегнал на водната помпа вместо на вариятора И мисля че цените са зверски, особенно на ангренажа
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            ангренажа е скъп по принцип струва не повече от 60 лв и както казва Бобо задължително водна помпа те я дават да се сменя както и ролките, ей на мойта се е поразвила малко дано поне не протече.

            Comment


            • #7
              Ще използвам темата на колегата, щото и моя въпрос е сходен...
              Трябва да си сменя ремъците и ролките...Едната цена, която са ми дали, е от някакъв човек който нямал магазин, но внасял оригинални резервни части за всякакви марки и снабдявал магазините...Та неговата цена е около 800 лв за всички ремъци и ролки - оригинални за алфа ромео /според него/....ТиН магазина ми казаха да си приготвя около 300 за всичките, които били италиански, но не оригиналните за алфа...Александър Ауто ми дават цена около 400 за всичките, при това твърдят, че са оригинални за алфа, все едно че съм ги купил от Ауто Италия....В Ауто Италия още не съм питал...

              Ето цените на някои от нещата в Александър Ауто:
              Анг. ремък - 39 лв
              Обтегач анг. ремък - 98 лв
              Паразитна ролка анг. ремък - 49 лв

              Молбата ми е за съвет от някой, който ги е сменял...Принципно бих искал да взема там, където е най-евтино, но специално за ангренажния, който май бил най-важен, не искам да правя компромис с качеството

              Звънях и в Ауто Италия...Там цената е двойна в сравнение с Александър Ауто - и като материали, и като труд; гаранцията им е 6 месеца, а в Александър е 50 000 км...Засега всички плюсове са за Александър Ауто...
              '99 Alfa 145 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Ако може някой да каже какво включва пълния комплект ремъци и ролки че напрао се омотах вече с теа ремъци

                Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от moxie

                  Молбата ми е за съвет от някой, който ги е сменял...Принципно бих искал да взема там, където е най-евтино, но специално за ангренажния, който май бил най-важен, не искам да правя компромис с качеството
                  Ами колега всичко е еднакво важно, ако скъсаш ремъка на балансиращите пак ще имаш големи ядове, ако пък блокира ролка положението е същото, така че сменяй всичко с качествено за да не те боли главата после
                  А ато схема на мотора където се виждат ремъците и ролките

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от gigi
                    Ами колега всичко е еднакво важно, ако скъсаш ремъка на балансиращите пак ще имаш големи ядове, ако пък блокира ролка положението е същото, така че сменяй всичко с качествено за да не те боли главата после
                    Така е... въпроса тогава е - заслужава ли си да платя двойна цена в Ауто Италия, при положение че Александър Ауто дават дори по-дълга гаранция?


                    Има 1 анг. ремък с 2 ролки, 1 балансиращ с 1 ролка и 1 канален с 2 ролки - общо 8 артикула....От тях компромис може да се прави с каналния ремък и неговите ролки, останалите са важни....Това е което разбрах с питане, аз лично нищо не разбирам от двг
                    '99 Alfa 145 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Ще може ли някой да ми обясни какво значи това:
                      contitech

                      Synchronous drive belt replacement
                      94000 km/ милес 02/12/06


                      След това пише:"Следваща смяна при мили:" и е оставено под този надпис празно бяло поле.
                      Всъщност трябваше да започна с това , че съм човек от женски пол и авто светът ми е малко неясен, но ми казаха , че това е някакъв ремък , но не ми е ясно дали е сменен при тези км и на тази дата или е трябвало да се смени като стогне тези км.
                      Предварително благодаря ако някой ми каже как да го разбирам това!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от smile4you
                        Ще може ли някой да ми обясни какво значи това:
                        contitech

                        Synchronous drive belt replacement
                        94000 km/ милес 02/12/06


                        След това пише:"Следваща смяна при мили:" и е оставено под този надпис празно бяло поле.
                        Всъщност трябваше да започна с това , че съм човек от женски пол и авто светът ми е малко неясен, но ми казаха , че това е някакъв ремък , но не ми е ясно дали е сменен при тези км и на тази дата или е трябвало да се смени като стогне тези км.
                        Предварително благодаря ако някой ми каже как да го разбирам това!
                        Колежке така написано може да значи и двете
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Да , но е написано така.Какво предлагаш да направя в случая

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от smile4you
                            Да , но е написано така.Какво предлагаш да направя в случая
                            Ами да си смениш консумативите както се прави винаги на нова кола която незнаеш кво и се е случвало преди теб
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Благадаря за мнението!

                              Comment

                              Working...
                              X